واردات قطعات الکترونیک، تامین و خرید و فروش آی سی، مونتاژ پی سی بی PCB، واردات قطعات الکترونیکی از خارج
درباره آی سی پارس - واردات قطعات الکترونیک

آی سی پارس حلقۀ وصلِ «دانش مهندسی» و «صنعت الکترونیک» – مرجع واردات قطعات الکترونیک

تیم آی سی پارس مستقر در فضای علمی-صنعتی دانشگاه علم و صنعت ایران آماده ارائه خدمات مربوط به تأمین و خرید قطعات الکترونیک به جامعه صنعتی و علمی کشور می باشد. 

واردات قطعات الکترونیک | آی سی پارس

0 +
تنوع قطعات
0 +
کارشناس کنترل کیفی
0 +
قطعه از آغاز تا کنون
0 +
سال سابقه فعالیت
معرفی
صنعت الکترونیک چگونه شکل گرفت؟

در طول این سال‌ها صنعت الکترونیک آن‌چنان گسترشی داشته است که دیگر نمی‌توان کسب‌وکاری را یافت که از الکترونیک تأثیر نگرفته باشد.
تنوع بی‌شمار قطعات الکترونیکی و همچنین کاربردهای متنوع آن در صنایع گوناگون، کار را برای شناخت همه دسته‌ها و گروه‌های تشکیل‌دهنده قطعات الکترونیک دشوار کرده است به طوری که این روزها کمتر شخص و گروهی یافت می‌شود که خود را متخصص در شناخت قطعات الکترونیک بداند.
اما تیم ICpars ادعای تخصص می‌کند و این ادعا، سخنی بی‌پایه و خام نیست…
تخصص در هر زمینه‌ بر دو پایه استوار است: تجربه و علم

تامین قطعات
در آی سی پارس

سال‌ها حضور فعالانه ICpars در صنعت تأمین قطعات الکترونیک و افتخار همکاری با صنایع گوناگون از سازمان‌های دولتی و غیردولتی، نظامی و غیرنظامی، پژوهشی و تولیدی – اگر نگوییم بی‌نظیر- تجربه‌ای کم‌نظیر نصیب تیم ICpars کرده است. این تجربه یکی از پایه‌‎های اساسی تخصص تیم ICpars است که ناگفته پیداست به‌راحتی به دست نیامده. ICpars پیچ‌وخم‌های صعب‌العبور این صنعت را در روش‌های تأمین قطعات طی کرده تا جایی که اکنون به یکی از فعال‌ترین و مجرب‌ترین تیم‌ها در حوزه تأمین قطعات الکترونیکی مبدل شده‌است.

و اما پایه دیگر تخصص، در اختیار داشتن دانش است. اعضای تیم ICpars همگی از دانش‌آموختگان ممتاز رشته برق برترین دانشگاه‌های ایران (علم‌وصنعت، صنعتی‌شریف، شهیدبهشتی و …) هستند. دارای تألیفات علمی و مقالات پژوهشی بوده و در یک کلام از پرور‌ش‌یافتگان دانشگاه‌ها و مراکز آکادمیک محسوب می‌شوند.

سابقه و تجربۀ درخشان فعالیت، در کنار پشتوانۀ علمی تیم ICpars مزیتی خاص به این تیم بخشیده است که در قیاس دیگر فعالان این حوزه، جایگاهی ویژه یافته است.

چرا می گوییم
تیم آی سی پارس

چرا بر روی واژۀ تیـم تأکید داریم؟

ما در ICpars فقط به دنبال ایجاد یک محیط فعالیت برای کسب درآمد نبودیم و نیستیم؛ آنچه ما را در کنار هم قرار داده، تشکیل یک خانواده بود. خانواده‌ای که اعضای آن آنقدر با هم نزدیکند که همه برای حل مسأله همدیگر تلاش می‌کنند و درد دیگری را درد خود می‌دانند که «… دگر عضوها را نمانَد قرار»!

مشتریان محترم ما در ارتباط با ما با فرد روبرو نیستند؛ یک کُل واحدی می‌بینند به نام «ICpars».

تیم آی سی پارس با در اختیار داشتن مجوزهای لازم برای همکاری با نهادها و ارگان های دولتی، آمادگی خود را برای ادامه همکاری برای تأمین قطعات الکترونیک با دیگر نهادها اعلام می‌کند.
اصول راهبردی
ICpars بر آن است تا با تأمین و توزیع قطعات تخصصی الکترونیکی باکیفیت از تأمین‌کنندگان معتبر جهانی با بهترین قیمت و بالاترین سرعت، نقشی اثرگذار در پیشبرد اهداف علم و صنعت کشور ایفا نماید.

ICpars در نظر دارد با افزایشی پنج برابری درآمد فعلی، تا پایان سال ۱۴۰۰ به سرآمد بازار تأمین‌کنندگان قطعات الکترونیکی ایران بدل شود.

مشتری مداری

– احترام به حقوق مشتری
– رعایت اصل کیفیت محصول و خدمت
– خدمات پس از فروش
– سرعت و چابکی در انجام مسئولیت

تعالی فردی و سازمانی

– کار تیمی (Teamwork)
– رعایت اخلاق حرفه‌ای
– اصل تکریم کارکنان
– تعامل سازنده با ذی‌نفعان

اصل خلاقیت و نوآوری

– پیوند میان صنعت و دانشگاه
– نوآوری در اجرای روندهای سازمانی

تیم ICpars خود را متعهد و ملزم به رعایت مجموعه‌ای از اصول اخلاقی می‎داند که چارچوب‌هایی برای حرکت در کسب‌وکار خود هستند:

– مسئولیت ‎پذیری در قبال مشتریان

کارِ مشتری، کارِ ماست. اگر مسئولیتی پذیرفتیم، پایبندش هستیم!

– رعایت حریم اطلاعات مشتریان

ICpars خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی و اطلاعاتی می‌داند که مشتریان در اختیار تیم قرار می‌دهند. ICpars این اطمینان را به مشتریان محترم خود می‌دهد که شخص ثالثی از دیتاها و اطلاعات مشتریان اطلاع کسب کند.

– تضمین کیفیت قطعات

ICpars در تأمین قطعات اصلی نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد تا قطعه‌ای که به دست مشتری می‎رسد، اصلی و غیرفِیک باشد. قطعه‌ای که ICpars در اختیار مشتری محترم خود قرار می‌دهد، از مبادی معتبر و با کیفیتی تضمین‌شده تأمین می‎شود اما چنانچه جنسی معیوب یا خراب باشد، ICpars استرداد و بازگشت آن را تضمین می‌کند.

– شفافیت مالی با مشتریان

همیشه شنیده‌ایم که هیچ ارزانی‌ای بی‎دلیل نیست. محصول باکیفیت عموماً قیمتی بالاتر از محصولات غیراصلی دارند. با این وجود قیمتی که ICpars ارائه می‌دهد با کمترین حاشیه سودِ ممکن، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.