سفارش واردات قطعات الکترونیک اورجینال از چین و اروپا
(عمده و جزئی)

واردات قطعات الکترونیکی و مخابراتی خاص و کمیاب به صورت عمده و جزئی، خرید IC های کمیاب، خرید انواع سنسورهای ابزار دقیق، خرید باتری لیتیمی و قطعات مخابراتی، واردات و خرید انواع ترانزیستور، انواع کانکتورهای مخابراتی RF، واردات تجهیزات مخابراتی و RF، واردات و خرید تجهیزات اندازه گیری، انواع مبدل های DC-DC،قطعات و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی نظیر آی سی های سری FPGA

حمل، ترخیص و امور گمرکی مربوط به قطعات الکترونیک و مخابرات

فرایند سفارش‌گیری آی‌سی پارس

بررسی اولیه سفارش و تماس

پس از آنکه شما سفارش واردات قطعات الکترونیک خود را ثبت کردید ما موجود یا عدم موجود بودن و قیمت تقریبی آن را بررسی کرده و جهت دریافت بیشتر اطلاعات با شما تماس میگیریم.

پس از جمع آوری اطلاعات اولیه سفارش شما از واحد پشتیبانی به واحد بازرگانی ارجاع داده می‌شود.

واحد ارتباط با کشورهای خارجی

سفارش شما پس از مرحله اول به این واحد سپرده می شود. این واحد بنابر نوع قطعات الکترونیکی شما، سفارشتان را به تامین کنندگان تخصصی می سپارد.

در صورتی که مشکلی در پارت نامبر قطعات وجود نداشته باشد استعلام قیمت انجام می شود و در صورت مشکل با شما تماس گرفته می‌شود.

نهایی کردن سفارش

در سومین قدم با شما تماس گرفته و در صورتی که مبلغ سفارش شما زیاد باشد یک جلسه آشنایی با شما تنظیم می شود.

در صورتی که به توافق نهایی برسیم یک قرارداد تنظیم شده و براساس مبلغ فاکتور مبلغی به عنوان پیش پرداخت از شما اخذ می گردد و در نهایت سفارش شما به تامین کنندگانمان داده می شود.

حمل و ترخیص و تحویل

و در پایان پس از اینکه سفارشات شما از دفاتر خارجی ما در شنزن، مالزی و ایتالیا به گمرک ایران رسید، ما آن را از گمرک ترخیص کرده و پس از بازرسی نهایی برایتان ارسال خواهیم کرد.

توجه فرمایید که خدمات ترخیص، حمل و هرگونه خدمات گمرکی صرفا مخصوص مشتریانمان است.

اگر در رابطه با ثبت سفارش خرید قطعات الکترونیکی در آی‌سی پارس سوالی دارید لطفا تماس بگیرید:

چه زمانی باید تصمیم به واردات قطعات الکترونیک گرفت؟

بی شک تصمیم به واردات قطعات الکترونیک یا خرید قطعات الکترونیک از چین همواره به صرفه نیست و حتما باید توجه فرمایید که شما از موارد زیر حائز کدام شرایط هستید

1- برای خرید و واردات قطعات الکترونیک از خارج نباید عجله داشته باشید. پس اگر عجله دارید بهتر است از بازار تهران خرید خود را انجام دهید.

2- برای واردات قطعات الکترونیک بهتر است تعداد زیادی نیاز داشته باشید. قطعا بخشی از هزینه های شما تقریبا ثبت است. مثل ترخیص و حمل. پس بهتر اس سفارشتا عمده باشد.

3- قطعه شما در ایران کمیاب یا نایاب باشد. اگر قطعه ای دارید که همه بازار ایران را جستجو کرده و باز پیدا نکردید و برایتان حیاتی و ضروری است باید آن را وارد کنید.

آیا شما هم این مشکل را دارید؟

مشکل بسیاری از مهندسان حوزه صنعت برق این است که پس از مونتاژ قطعات الکترونیک خود متوجه میشوند قطعه خریداری شده اصل یا اصطلاحا اورجینال نبوده است. ما در سایتمان مفصلا در مورد نحوه تشخیص قطعات فیک و قطعات الکترونیکی اورجینال توضیح داده ایم ولی اگر شما نیز این مشکل را داشته اید دیگر اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنید و از هم اکنون به فکر یک تامین کننده مطمئن برای قطعات الکترونیک خود باشید.

ما همواره در فروش قطعات الکترونیک این مورد را مد نظر داریم و از همین رو از تامین کنندگان معتبر جهانی همچون Digikey، arrow و mouser سفارش IC خود را ثبت می کنیم.

مزیت‌های ICpars

در واردات قطعات الکترونیک

پشتیبانی سفارش واردات قطعات الکترونیک

ما همواره از مرحله قبلِ اقدام برای سفارش واردات شما تا ارائه خدماتِ پس از فروش در کنارتان هستیم. اگر شما بردهایی دارید که هم اکنون نمی توانید بعضی قطعات آن را در بازار پیدا کنید ما به شما قطعات جایگزین پیشنهاد می کنیم.

همچنین با راه اندازی چت آنلاین، واتس اپ و تلگرام آماده پاسخگویی به سوالات شما در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.پس از ثبت سفارش واردات شما نیز در سریع ترین زمان ممکن به شما لیست قیمت را ارائه می دهیم.

پشتیبانی سفارش واردات قطعات الکترونیک

ما همواره از مرحله قبلِ اقدام برای سفارش واردات شما تا ارائه خدماتِ پس از فروش در کنارتان هستیم. اگر شما بردهایی دارید که هم اکنون نمی توانید بعضی قطعات آن را در بازار پیدا کنید ما به شما قطعات جایگزین پیشنهاد می کنیم.

همچنین با راه اندازی چت آنلاین، واتس اپ و تلگرام آماده پاسخگویی به سوالات شما در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.پس از ثبت سفارش واردات شما نیز در سریع ترین زمان ممکن به شما لیست قیمت را ارائه می دهیم.

سرعت در تحویل سفارش واردات قطعات الکترونیک

مجموعه ICpars با توجه با یک دهه تجربه در واردات قطعات الکترونیک توانسته است بهترین و پرسرعت ترین لجستیک (حمل، ترخیص و امورگمرکی) را برای ارسال و تحویل کالا طراحی نماید.

دفاتر، نمایندگان و تأمین کنندگانِ ما در کشورهای آسیایی و اروپایی سفارشات شما را با خطوط پرسرعت هوایی ارسال کرده و عملیات ترخیص و ارسال به دست مشتریان نیز با دقت و سرعت تمام انجام می شود.

کمترین قیمت در سفارش واردات قطعات الکترونیک

در دنیای تجارت همواره قیمت یکی از مهمترین ملاک های تصمیم گیری برای خرید است. ما در مجموعه ICpars بهترین تأمین کنندگان جهانی را از کشورهایی نظیر چین، مالزی و کشورهای اروپایی یافته ایم و اطمینان داریم قیمت پیشنهادی ما از همه رقبای تجاری ما در ایران کمتر است.

کاهش قیمت به معنای کاهش کیفیت نبوده و همواره برایمان کیفیت قطعات الکترونیکی تأمین شده در اولویت اول است.

مشاوره در انتخاب و سفارش واردات قطعات الکترونیک جایگزین

سفارش کیفی: تعدادی از مشتریان نیازمند قطعاتی هستند که به طور دقیق اسم و عنوان (Part Number) قطعات موردنظر خود را نمی‌دانند. این دسته از مشتریان، نحوه عملکرد قطعه را به صورت مکتوب تشریح می‌کنند. تیم متخصص ICpars  در مسیر شناخت دقیق‌تر محصول مشاوره راهبردی ارائه می‌دهد.

قطعات قدیمی و منسوخ (Obsolete): دنیای الکترونیک مدام درحال نو شدن و تکامل است. شرکت‌های تولیدکننده قطعات الکترونیکی ممکن است محصولی را بر اساس نیاز بازار و تجهیزات الکترونیکی وابسته به این قطعه مدتی تولید کنند اما پس از مدتی به دلیل کاهش نیاز بازار و… آن قطعه دیگر تولید و عرضه نشود. یکی از خدماتی که تیم تخصصی ICpars به مشتریان خود ارائه می‌دهد، مشاوره در زمینه تعویض قطعات منسوخ (obsolete) با قطعات به روزِ موجود در بازار است.

از آنجایی که صنعت تولید و ورادات قطعات الکترونیک، بسیار متلاطم است و تحولات به سرعت در آن رخ می‌دهد. همین دلیل باعث می‌شود قطعاتی که قصد تعویض یا خرید آن را دارید، ممکن است قدیمی باشند و یا از رده خارج شده باشند. ICpars می‌تواند در زمینه تأمین و واردات قطعات جدید به شما کمک کند.

با مشخصاتی که از قطعات قدیمی در اختیار دارید، قطعات جدیدی به شما پیشنهاد می‌دهیم که همان نتیجه‌ای که انتظار دارید، تأمین شود.

چرا ICpars؟

  • سابقه از سال 1386 در زمینه سفارش واردات قطعات الکترونیک خاص و نظامی

  • داشتن پشتوانه علمی به دلیل حضور در دانشگاه علم و صنعت

  • مناسب ترین قیمت در بین تمام رقبا

  • پشتیبانی فنی و بازرگانی

  • تضمین سرعت تحویل کالا

  • تضمین اورجینال بودن قطعات الکترونیک

  • داشتن نمایندگی در کشورهای چین (شنزن)، مالزی و ایتالیا

  • سرعت در تحویل سفارشات

  • مشاوره فنی رایگان

  • قابل اعتماد (دارای نماد الکترونیک)

در صورت نیاز به مشاوره، همکاران ICPars آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

شماره تماس: 91072173-021

سوالات متداول

زمان پاسخ‌گویی بسته به شرایط متفاوت است. مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده شرایط نوع کالا و حجم سفارش است. رسالت اصلی ICpars پاسخگویی در زمان کمتر از سه روز کاری است.

البته به شرط اینکه به شنبه و یکشنبه نخورد. چون این دو روز همه جای دنیا تعطیل است!

ما همه تلاشمان را می کنیم که سفارش شما نهایتا ظرف مدت سه هفته تامین شود. البته به شرط اینکه در شرایط پیش بینی نشده قرار نگیریم.

اکنون که در وضعیت کرونا هستیم به شما قول دو ماه می دهیم.

قطعات و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی شامل طیف گسترده ای از میلیاردها میلیارد محصول است که ICpars سعی کرده است طیف وسیعی از این موارد را پوشش دهد.

واردات و خرید انواع IC های آنالوگ و دیجیتال، واردات انواع قطعات الکترونیک SMD و DIP، واردات انواع دستگاه های اندازه گیری و سنسورها، واردات انواع ماژول ها و مبدل ها، واردات انواع فن و …

ما شرایط خوبی برای گارانتی تعریف کرده ایم.

قطعه دچار خرابی یک یا هر دوی مشخصات زیر را دارد:

ظاهر محصول، مخدوش باشد.

قطعات دچار خرابی ظاهری تا حداکثر یک هفته پس از تحویل کالا به مشتری، قابل عودت به ICpars هستند.

قطعه از نظر عملکردی (functional) دچار عیب و نقص باشد.

چنانچه قطعه‌ای دارای نقص عملکردی باشد و تحت تست‌های مختلف کار نکند، به ICpars عودت داده می‌شود. حداکثر زمان برای عودت خرابی عملکردی یک ماه است.

تمامی قطعات تامین شده‌ی ICpars از تامین کنندگان معتبری همچون mouser، digikey و Arrow می باشد. ضمانت ما مشتریان وفادار ما هستند.

بله، هر سوالی که دارید یا در هر زمینه ای به مشاوره نیاز دارید کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود. تخصص ما سفارش واردات قطعات الکترونیک از چین و دیگر کشورهای آسیایی و اروپا است.

بله. در صورتی که شما یک مشتری سازمانی در حوزه نظامی یا نفت و گاز هستید ICpars پیش نیازهای لازم جهت عقد قرارداد را دارا است.

بله. در صورت خرید از ICpars به شما فاکتور رسمی قابل استعلام داده می شود. البته در صورت صدور فاکتور مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز از شما دریافت می‌گردد.

بله، آی سی پارس با داشتن مجوزهای لازم می تواند در خصوص ترخیص کالاهای شما از گمرک نیز در خدمت شما باشد.

اگر شما از یک قطعه صرفا ولتاژ، جریان، ظرفیت یا سایر پارامترهای آن را میدانید ولی کارخانه تولید کننده آن را نمی دانید، یا اگر دمای قابل تحمل آن را نمی دانید و … ما در فرآیند ثبت سفارش شما باید تلاش کنیم تا این موارد را با شما نهایی کنیم.

برای ما بسیار راحت تر است که پارت نامبر، کارخانه تولید کننده، تعداد و عکس قطعه خود را برایمان ارسال کنید تا بتوانیم زودتر برایتان استعلام قیمت انجام دهیم.

بله می توانیم. تماس بگیرید.

آی سی پارس نمایندگانی در چین، اروپا و مالزی دارد و بسته به اینکه BOM شما از کجا پیدا شود از آنجا خریداری می شود. ولی معمولا خرید از چین انجام می شود.

بستگی دارد. بسته به اینکه مبلغ کل پیش فاکتور شما چه قدر باشد. اگر مبلغ فاکتور شما جوری باشد که برایتان به صرفه باشد حتما واردات برایتان انجام خواهد شد. بهتر است قبل از تصمیم گیری با ما تماس بگیرید.

آی سی پارس مشتریان زیادی از صنوف مختلف تعمیرات لوازم خانگی، شرکت های فنی مهندسی آسانسور، مهندسی پزشکی، شرکت های تولیدی و … دارد و می تواند در خدمت همه صنوف مختلف باشد. اما شرط واردات این است که قطعه شما ارزش خرید و واردات از چین را داشته باشد. یعنی یا تعداد بالا باشد یا قیمت بالایی داشته باشد تا برایتان صرفه اقتصادی داشته باشد.

البته این را هم مد نظر داشته باشید که واردات زمان بر است و شما نباید فعلا عجله داشته باشید. شاید یک یا دو ماه صبر برای واردات قطعه الکترونیکی شما نیاز باشد.